Welke iPhone/iPod heeft een 8 Megapixel camera?

Ik wil graag een iPhone of een iPod kopen met 8 mp, ik weet dat er een iPod is met 8 mp maar de naam daarvan weet ik niet meer. Ik wil liever een iPhone maar volgend mee hebben die allemaal onder de 5.1 mp. Heb je er toevallig één? Laat dan aub ff weten hoeveel die van jou heeft? En hoeveel mp heeft en iPad 2? Zijn er ook anndere mobieltjes die je kunt vergelijken met de kwaliteit van de iPhone en iPod kwa prijs en kwa uiterlijk en kwa mogelijkheden, en natuurlijk een goede camera? Het is een hele mond vol maar ik zou het zeer waarderen als iemand hierop een aantal antwoorden zou weten en geven. (bij goed antwoord sluit ik de vraag gelijk, 10 punten dus, ik wil namelijk graag snel antwoord)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Koop dan gewoon een camera
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, ik wil een nieuw mobiel maar ik wil persé een goede camera :)
paulus811
12 jaar geleden
als je een mobiel wilt, valt een Ipod toch sowieso af? Neem aan dat je weet dat je daarmee niet kunt bellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De galaxy s2 heeft een 8 mp camera :) en full hd filmen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een iPod is evt. Ook goed, dan hou ik mn oude mobiel om te bellen en mn iPod om te filmen
paulus811
12 jaar geleden
maar als 'filmen' nou je hoofddoel is, waarom koop je dan niet gewoon een filmcamera? Mijn ervaring met de Ipod Touch is dat deze weliswaar met 5MP filmt, maar geen goede zoom of belichtingscorrectie heeft. En een stabilisator zit er al helemaal niet op, dus de filmpjes zijn soms wat bibberig. Als het klein moet zijn en je goed wilt kunnen filmen, kijk dan bijvoorbeeld naar een Sony Bloggie. De lenskwaliteit daarvan is ook veel beter dan die in een mobiel zit.

Antwoorden (2)

De volgende Iphone krijgt een 8 megapixelcamera. Nu is er nog geen Iphone of Ipod met een 8megepixel camera.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
paulus811
12 jaar geleden
het juiste antwoord
De filmcamera van de Ipod is gelijk aan die van de Iphone, namelijk 5 MP. De fotocamera (of eigenlijk processor) is dat niet, die van de Iphone is ook 5 MP, maar de Ipod (Touch) blijft steken op een schamele 0,7 MP. De reden is dat de 5 MP processor van de Iphone niet in de dunne Ipod past. Dus let er bij 'camera' op dat je iets vind dat bij jouw foto of filmgebruik past. De specificaties kunnen namelijk nogal verschillen.
paulus811