Als ik een foto wil maken en druk op camera icoontje, komt het even in beeld, maar verdwijnt dan weer. Hoe kan dit en wat kan ik er aan doen?

IPhone 3GS

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Als ik het goed begrijp "klapt de foto-applicatie er uit" telkens als je m wilt opstarten. Meestal helpt het om je iPhone dan weer even helemaal uit/aan te zetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Niks, dit is normaal. Klik in op het kleine fotootje linksonder, dan kan je door je fotoalbum bladeren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sluit even alle apps (dubbelklikken op home knop en dan icons vasthouden tot sluit kruisje en daar op klikken). Probeer het dan nogmaals
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat ook kan helpen is een reset druk op de uitknop en homeknop tegelijk wacht tot je het Apple logo weer ziet.