Ik heb al een iPod Touch en wil ook nog een iPad 2. Wat zijn de redenen deze ook nog te kopen?

Kan je met een iPad bijvoorbeeld veel meer dan met een iPod? Is het slim om ook nog een iPad te kopen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Persoonlijk vind ik het totaal niet slim, aangezien je iPod Touch bijna hetzelfde kan (mits je een iPod Touch 4G hebt). Tenzij je geld in overvloed hebt zou ik hier nooit aan beginnen. Het kost namelijk nogal wat, zo'n ding. En het wordt lastiger om hem overal mee naartoe te nemen (iPod kan in je broekzak, iPad niet)

Antwoorden (5)

Je hebt een groter scherm, dus je kan hier makkelijk boeken op lezen, beter surfen op internet, ...

Bovendien is er een iPad met 3G, een manier om overal internet te hebben ipv enkel thuis met Wifi.

Verder kan ik geen verschillen bedenken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat als je niet specifiek de grootte van het scherm mooi/bijzonder vindt, dat het niet echt nodig is. Natuurlijk is een 'tablet' meteen iets heel anders dan een iPod, maar Apple heeft de iPad niet veel meer specificaties gegeven. Helemaal niet als je de Wi-Fi variant neemt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een groter scherm, waardoor apps die geoptimaliseerd zijn voor iPad er 9 van de 10 keer beter uitzien en/of meer functies hebben.
En de smartcover ook erg handig!
Verdere verschillen als sneller, met camera enz. kan ik pas vertellen als ik weet welke generatie iPod touch je hebt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
iPod Touch 4.
Er is maar 1 reden en dat is hebberigheid. Beide producten zijn luxe producten. Dat jij aan een i pod touch niet genoeg hebt, de i pad WIL hebben en hier vraagt waarom, dat is gewoon hebberigheid. Je hebt de i pad niet nodig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk op deze site wat een iPad is en kan.