Mijn intern geheugen van de HTC Desire raakt op. Kan dit uitgebreid worden?

Sinds een half jaar heb ik deze telefoon. Standaard wordt deze geleverd met 512 MB intern telefoongeheugen, waarvan 2/3 wordt gebruikt door het besturingssysteem. HTC helpdesk geeft aan dat er steeds apps verwijderd moeten worden, maar ik heb maar voor 150 MB aan apps gedownloaded. Volgens de helpdesk was het een fout om maar zo weinig geheugen mee te geven en is er na deze telefoon standaard veel meer geheugen toegevoegd, maar hier kunnen ze niets meer aan doen. Op deze manier is mijn telefoon over 3 maanden helemaal leeg. Uitbreiding van het intern telefoongeheugen is volgens hen ook niet mogelijk. Heb ik recht op een nieuw toestel?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Hier had ik ook last van. Mijn Desire is op dit moment gestolen dus ik heb er nu geen last meer van, maar ik heb gewoon een geheugenkaart in mijn toestel gedaan en zoveel mogelijk apps naar de SD gedaan. Zo kun je meer applicaties op het intern geheugen zetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De oplossing is simpel: je koopt een micro SD-kaart om het geheugen uit te breiden.
Daarop verplaats je alle apps en bestanden die niet persé in het hoofdgeheugen nodig zijn en je hebt weer genoeg telefoongeheugen over.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat er verschil zit tussen het interne en externe geheugen weet ik natuurlijk ook, ik bedoelde slechts aan te geven dat je met de SD-kaart ruimte in het interne geheugen vrij kan maken door verplaatsen.
Als bepaalde apps. alleen maar in het hoofdgeheugen kunnen bestaan dan zou je nog kunnen overwegen of je die apps werkelijk wilt bewaren.
Het lijkt erop dat het een tamelijk ongelukkig ontworpen telefoon is.
Uitbreiden van het interne geheugen is helaas onmogelijk omdat je op de printplaat van een telefoon niet zo maar even een chip kunt omwisselen.
Nee, dat gaat niet. En veel apps kun je niet naar je SD kaart verplaatsen. Uiterst knullig ontworpen allemaal.