Wat zijn de voordelen van 3D technologie in smartphones?

De nieuwe iphone schijnt in 3d uit te komen. Maar ook andere merken lijken met 3D technologie te gaan komen.
Want voor 'nieuw' toepassingsgebied wordt hiermee geopend, en wat kan je er dan allemaal mee?

Nog afgezien dat er geen/weinig apps voor te krijgen zijn.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Denk eens aan 3D navigatie.

Je ziet beter welke afslag je moet hebben of na welk gebouw je rechtsaf moet in een drukke stad.

De gebouwen zijn dan een beetje doorzichtig dat je de route wel ziet lopen achter het "gebouw" langs.

Maar denk ook aan games. 3D games op de PC kun je niet meer wegdenken dus waarom niet op Iphone en tablets?

De apps zijn er nog niet voor daarvoor moet eerst de hardware geschikt zijn van de telefoons, hierna kunnen eerst de ontwikkelaars van het systeem zelf er gebruik van maken en daarna wordt het vrijgegeven voor anderen.

Toegevoegd na 1 uur:
Hier nog de website naar 3D telefoon http://3dspeed.canyouhandlethespeed.nl/#/home
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Leuk idee; 3D-navigatie! Maar ik hoop dan wel dat je er geen schele hoofdpijn van krijgt. :)

Andere antwoorden (1)

als je een telefoon hebt die 3D kan weergeven zou je geen speciale 3D tv hoeven aan te schaffen, ookal lijkt het me leuker om een 3D film op een groot scherm te kijken.
mr het is wel een goedkopere oplossing,