is er ook iets anders dan ping en whatssapp?

Toegevoegd na 36 seconden:
Whatsapp komen sommige berichten niet door heb trouwens een Nokia E72

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (8)

Je kunt ook Nimbuzz gebruiken, dat koppelt vooral alle systemen aan elkaar (msn, fb, hyves, skype enz). Zo zijn er nog een paar. Enjoy!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb zelf naast whatsapp ook nog eens liveprofile, het is precies hetzelfde idee alleen nog wel erg onbekend. Het werkt helaas iets minder makkelijk dan whatsapp (geen automatische synchronisatie met de contacten), maar voor de rest werkt het prima.

Je Whatsapp probleem zou ook kunnen komen door een storing in de service, had ik laatst ook problemen mee, is gewoon even afwachten tot het is opgelost.

Ook: Heb je naast je whatsapp nog een bespaar programma voor je batterij of iets dergelijks dat apps in de gaten houd? het zou natuurlijk ook gewoon kunnen dat je whatsapp telkens word tegengehouden of afgesloten door zo iets...

2e ook: Hou er rekening mee dat je niet OVERAL internet hebt, misschien dat soms door bereik en de telkens veranderende locatie van jou en je mobiel dat whatsapp berichten een behoorlijke tijd later binnenkomen, omdat de data telkens een nieuwe weg nodig heeft om naar je mobiel toe te komen.

veel succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja je kunt liveprofile downloaden en gebruiken lijkt alleen erg op whatsapp en ik vind het niet zo lekker werken, maar je kunt het proberen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ebuddy, als je Internet hebt kun je eBuddy gebruiken, werkt perfect, voor de meeste telefoons is er ook een App
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt ook een brief/kaart sturen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, het hele leven bestaat uit Ping en Whatssapp.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor de iphonegebruiker is er ook viber
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
niet pingen maar: Een nieuwe andere versie: Pingchat. Kan op alle telefoons