Hoe verwijder ik muziek van me IPod?

Op welke manier verwijder ik muziek van me IPod?

Toegevoegd na 2 minuten:
Weet iemand ook nog een site waar ik muziek GRATIS kan downloaden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

In iTunes het liedje opzoeken, rechtermuisknop erop klikken en verwijderen, dan je iPod synchroniseren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt weet je ook nog een site waar ik gratis muziek kan downloaden?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beemp3.com
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helaas mag ik dat hier niet vermelden, maar kijk eens op dat forum.
Alleen de muziek of alles?
Als je 'm aansluitbin iTunes, kun je op het tabblad Muziek alles uitvinken, als je dan synchroniseert is al de muziek van je iPod af.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt weet je ook nog een site waar ik gratis muziek kan downloaden?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk eens op dat forum ;-)
je kunt over een liedje heen vegen waardoor er verwijderen op je ipod komt te staan.
je kunt ook gewoon via itunes alles eraf gooien, en daarna je ipod synchroniseren.
Om te downloaden kun je spotify gebruiken. volgensmij kun je de liedjes ook gratis op je ipod zetten.
er bestaat ook nog een programma met iets van pirate in de naam, maar ik weet niet hoe dat precies heet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
net zoals je het toegevoegd op dat programma kun je de muziek ook weer delete