Het is erg lastig. Ik heb een nieuwe laptop waar helemaal geen muziek op staat. Als ik nu zou synchroniseren met iTunes, gaat al mijn muziek eraf. Ik kan de muziek die er nu op staat niet makkelijk naar iTunes kopiëren. Toch schijnt het te kunnen, ik heb het nog niet geprobeerd.

Stap 1) Voordat je je PC formatteert ga je naar “C:\Documents and Settings\-user-\My documents\My Music”, in die map staat een map genaamd “iTunes” kopieer deze volledige map naar je USB stick.

Stap 2) Nadat je je PC geformatteerd hebt en helemaal niets meer op je pc hebt staan, doe je het volgende: je zet alle muziek terug in de map waar je het vroeger ook had (Dit MOET hetzelfde zijn) bvb.: C:\Documents and Settings/-user-/My Documents/Tupac – Changes.mp3 [(want in je iTunes map die je gekopieerd had bij stap 1 staan verschillende bestanden die daar naartoe verwijzen…)]
Nu instaleer je iTunes natuurlijk… (Als je dat nog niet gedaan had)
Plug je iPhone in en iTunes zal je iPhone herkennen, machtig de computer, zodra deze PC gemachtigd is sluit je iTunes af. [[Om een computer te machtigen in iTunes kiest u 'Store' > 'Machtig computer'.]]

Stap 3) Ga naar je USB stick en kopieer en plak de map iTunes terug in de map “C:\Documents and Settings\-user-\My documents\My Music”,
Plug je iPhone in en je ziet dat alle muziek netjes hoe je het vroeger had terug staat klaar om gesynchroniseerd en afgespeeld te worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met een USB kabel of de liedjes doorsturen per mail en de mail op je laptop openen en dan de liedjes binnenhalen ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe wil dat via mail versturen dan??
paulus811
12 jaar geleden
Ja en hoe wil je dat met een usb kabel doen dan??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt op een iPhone geen liedjes versturen via email.
Met het programmaatje sharepod wordt je Iphone/Ipod een externe drive op de pc en kun je liedjes naar de pc overzetten. Het programma is niet gratis, maar je kunt het wel gratis proberen (max 5 liedjes per keer)
paulus811