Word de witte blackberry bold 9780 echt na een tijdje geel?

Ik heb een blackberry bold 9780 in het wit, mijn vrienden zeggen dat het leren klepje na een tijdje geel word, klopt dit of?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja, veel plastics worden (witte plastics dan) geel (getint) door UV licht. Dit duurt echter jaren en voordat dit effect heeft op je telefoon is die al lang afgeschreven (jarenlange blootstelling aan UV licht is hiervoor nodig)

Ook leeft je mobiel in het donker (tas/broekzak) en heeft dus weinig last van UV straling.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik denk dat dit niet waar is
Ik ken best veel mensen met een witte blackberry, bold en curve
Maar die zijn nog gewoon wit, en niet gelig
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Curve heeft geen leren klepje.
Jaa dit is zo. Als je hem Veel gebruikt (is meestal wel zo met een BB) kan je telefoon vergelen. Niet alleen het Klepje Maar Ook het toetsenbord. Je kunt het wel voormomen door er een hoesje om te doen. Dan word de achterkant in ieder geval Niet zo geel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voormomen = voorkomen, sorry! (: