Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

zijn er sim only abonnementen waarbij je gratis kunt bellen naar alle vaste nummers en naar mensen met dezelfde provider? Van 20 a 30 euro?

ik had telfort unlimited, maar helaas is dat niet meer te verlengen. Dat kostte 18 euro en daarmee belde ik naar alle vaste nummers nummers en alle telfortabonnees gratis. Voor overige 06 betaalde ik wel, maar dat viel mee.
ik zoek iets dergelijks

Toegevoegd na 1 uur:
blyk is prachtig. Als ik 20 jaar jonger was werd ik direct lid, bedankt voor de tip! val echter buiten de leeftijd, dus ik zoek door.

de tip van stilzwijgend verlengen is ook heel goed, ik kan dat altijd uit proberen:-) het telfort unlimited abo is voor mij erg voordelig. bedankt ook. Ook je andere tip bekijk ik

Toegevoegd na 1 uur:
blyk is prachtig. Als ik 20 jaar jonger was werd ik direct lid, bedankt voor de tip! val echter buiten de leeftijd, dus ik zoek door.

de tip van stilzwijgend verlengen is ook heel goed, ik kan dat altijd uit proberen:-) het telfort unlimited abo is voor mij erg voordelig. bedankt ook. Ook je andere tip bekijk ik

Toegevoegd na 21 uur:
conclusie: 1) zo lang mogelijk stilzwijgend verlengen en daarna 2) overstappen op yiggersmobiel: voorpplm 18 euro gratis bellen naar alle vaste en yiggersnummers, rest tegen kpn tarief.
http://www.yiggers-mobiel.nl/

Toegevoegd na 21 uur:
conclusie: 1) zo lang mogelijk stilzwijgend verlengen en daarna 2) overstappen op yiggersmobiel: voorpplm 18 euro gratis bellen naar alle vaste en yiggersnummers, rest tegen kpn tarief.
http://www.yiggers-mobiel.nl/

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
715

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Blyk. Initiatief van vodafone. Misschien
Dat dat iets is?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding