zijn er sim only abonnementen waarbij je gratis kunt bellen naar alle vaste nummers en naar mensen met dezelfde provider? Van 20 a 30 euro?

ik had telfort unlimited, maar helaas is dat niet meer te verlengen. Dat kostte 18 euro en daarmee belde ik naar alle vaste nummers nummers en alle telfortabonnees gratis. Voor overige 06 betaalde ik wel, maar dat viel mee.
ik zoek iets dergelijks

Toegevoegd na 1 uur:
blyk is prachtig. Als ik 20 jaar jonger was werd ik direct lid, bedankt voor de tip! val echter buiten de leeftijd, dus ik zoek door.

de tip van stilzwijgend verlengen is ook heel goed, ik kan dat altijd uit proberen:-) het telfort unlimited abo is voor mij erg voordelig. bedankt ook. Ook je andere tip bekijk ik

Toegevoegd na 1 uur:
blyk is prachtig. Als ik 20 jaar jonger was werd ik direct lid, bedankt voor de tip! val echter buiten de leeftijd, dus ik zoek door.

de tip van stilzwijgend verlengen is ook heel goed, ik kan dat altijd uit proberen:-) het telfort unlimited abo is voor mij erg voordelig. bedankt ook. Ook je andere tip bekijk ik

Toegevoegd na 21 uur:
conclusie: 1) zo lang mogelijk stilzwijgend verlengen en daarna 2) overstappen op yiggersmobiel: voorpplm 18 euro gratis bellen naar alle vaste en yiggersnummers, rest tegen kpn tarief.
http://www.yiggers-mobiel.nl/

Toegevoegd na 21 uur:
conclusie: 1) zo lang mogelijk stilzwijgend verlengen en daarna 2) overstappen op yiggersmobiel: voorpplm 18 euro gratis bellen naar alle vaste en yiggersnummers, rest tegen kpn tarief.
http://www.yiggers-mobiel.nl/

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Blyk. Initiatief van vodafone. Misschien
Dat dat iets is?