Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (3)

Dat is verschillend bij elke applicatie. Maar als het "gebeurd" verschijnt er een klein schermpje of een pop up waar iets op staat. Het lijkt op het schermpje dat naar je wachtwoord vraagt in de app store. Het is het handigst om die dingen aan te laten staan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die meldingen zijn hetzelfde. Je hebt eigenlijk 3 catogorieën. Badges/meldingen en nog een maar die weet ik even niet meer:$
Het is inderdaad een klein schermpje met een melding/herinnering, als je op de url klikt zie je wat het is.

Om het zo te zeggen: neem een Windows error, zet het op een iDevice en geeft het de applestijl.

http://imageshack.us/photo/my-images/13/getattachmentaspxor.jpg/

Toegevoegd na 31 seconden:
Img in url vorm, wegens iPad.

Toegevoegd na 16 minuten:
Excuseer! Door onderstaande persoon heb ik je vraag nu goed begrepen: pushbericht is wat ik in bovenstaande beschrijf, een badge is een rood rondje op je icon met meestal een getal erop: de app Celsius maakt hier handig gebruik van.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een badge is een rond rood icoontje met een nummer er in dat bij een app-logo staat. Bijvoorbeeld als je 4 nieuwe updates hebt bij de AppStore dat er een viertje boven staat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding