Dat is verschillend bij elke applicatie. Maar als het "gebeurd" verschijnt er een klein schermpje of een pop up waar iets op staat. Het lijkt op het schermpje dat naar je wachtwoord vraagt in de app store. Het is het handigst om die dingen aan te laten staan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die meldingen zijn hetzelfde. Je hebt eigenlijk 3 catogorieën. Badges/meldingen en nog een maar die weet ik even niet meer:$
Het is inderdaad een klein schermpje met een melding/herinnering, als je op de url klikt zie je wat het is.

Om het zo te zeggen: neem een Windows error, zet het op een iDevice en geeft het de applestijl.

http://imageshack.us/photo/my-images/13/getattachmentaspxor.jpg/

Toegevoegd na 31 seconden:
Img in url vorm, wegens iPad.

Toegevoegd na 16 minuten:
Excuseer! Door onderstaande persoon heb ik je vraag nu goed begrepen: pushbericht is wat ik in bovenstaande beschrijf, een badge is een rood rondje op je icon met meestal een getal erop: de app Celsius maakt hier handig gebruik van.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een badge is een rond rood icoontje met een nummer er in dat bij een app-logo staat. Bijvoorbeeld als je 4 nieuwe updates hebt bij de AppStore dat er een viertje boven staat.