Werkt de chatroullette iphone app ook voor de ipad?

Ik had recensies gelezen dat de app niet goed werkt. En je hebt echt geinige/gare figuren op chatroulette dus ik ben benieuwd of hij echt werkt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Als er een + staat in het icoontje waar het bedrag van de app(of gratis staat, dan is de app geschikt voor ipad.
Meestal werkt een app zonder zo'n plusje ook wel op de ipad, alleen heb je dan een kleiner beeld/kleinere resolutie

Toegevoegd na 2 minuten:
Net even in de app store gekeken; er staat geen plusje bij
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

ALLE iPhone apps werken ook op een iPad, het enige wet je hebt is een mini schermpje met de app erin, of je kan de ap uitvergroten, je hebt dan last van kwaliteitsverlies.

Het plusje is iets anders: dit wil zeggen dat je de app 1x moet aanschaffen en dan kan installeren of je iphone en/of je iPad, zonder de app opnieuw te moeten aanschaffen voor je iPad en iPhoen

Het plusje is dus 'goedkoper' = 1x aanschaffen voor ipad en iphone.