Welke ping-app voor android kan ik het beste downloaden?

ik heb android en wil graag een ping app, omdat ik whatsapp heb en niet graag mijn telefoonnummer weggeef. Met ping werkt dat niet zo, en heb je een nummer met cijfers en letters. Dat geef ik liever weg...

Welke apps lijken op pingen voor android en hoe heten ze, welke werkt het beste en komt het dichtst in de buurt van ping?

Ik heb trouwens nog nooit gepingt, dus extra info aan hoe ik dan aan zo'n nummer kan komen (met cijfers en letters), zou zeer welkom.

Toegevoegd na 1 minuut:
"zou zeer welkom" zijn.

( het woord zijn vergat ik erbij te typen)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Dat kan niet. Ik neem aan dat je een ping app zoekt en dan krijg je zo'n nummer zoals: 24A283FG zoiets. Die app bestaat helaas niet voor andere telefoons dan blackberry. De pingapp voor blackberry heet ookBlackberrymessenger en die is er alleen voor bb's.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
flauw zeg...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hm, schiet weer lekker op! Dan maar geen ping-app

Andere antwoorden (1)

bamibal
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heb ik n.a.v. je antwoord gedownload en van alle mensen die ik ken (en dat zijn er best veel) was er maar één die het ook heeft en daar heb ik nauwelijks contact mee! Dus gelijk eraf gegooid..