kan ik een iphone in amerika/china kopen en hem in nederland gebruiken?

dan koop ik een prepaid apparaat, hem simlock vrijmaak in nederland (weet iemand trouwens waar je dar kan doen en hoeveel dat kost?) en er dan een simkaart van Ben of Simpel ofzo in doe?
kan ik er dan gewoon mee op internet en smsen enzo?

alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (5)

Simlock vrij maken doe je op een website of je gaat naar de beverwijkse bazaar bijvoorbeeld, je kan natuurlijk dan op internet als dat bij je bundel zit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt hem ook gewoon simlock vrij in Amerika kopen.

Zie onderstaande link.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan hem beter fabriek af simlock vrij kopen ipv hem zelf simlock vrij te maken, dan heb je ook geen gedonder met updates enzo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik zie dat je in groningen woont, in de steentilstraat zit een zaakje waar je hem simlock vrij kan maken. dat is niet heel erg duur;) tussen bakkerij crebas en coffeeshop the glory geloof ik!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt hem of in Amerika gelijk simlockvrij kopen, (de appstore daar verkopen ze ook iPhone's alleen die zijn niet simlockvrij), of je koopt hem in Amerika en maakt hem in Nederland simlockvrij.