Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kost draagbare wifi op een htc wildfire s extra geld?

je kan op een htc wildfire s een draagbaar wifi ''apparaat'' ''maken'' kost dit extra geld ten opzichte van je abonnementskosten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
675

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik neem aan dat je bedoelt dat je een AccessPoint van je telefoon maakt. Je kan dan je laptop op het 3g net laten gaan dmv een wifi verbinding. Je hebt dan te maken met het afgesloten abonnement, als deze onbeperkt is kost het bijvoorbeeld niks extra's.

Toegevoegd na 31 minuten:
Het idee van deze constructie:

Laptop HTC <3G> MobieleProvider

Je kan nu dus je laptop op het internet krijgen zonder dat er een kabel of ADSL provider nodig is.

Je kan dit meestal ook voor elkaar krijgen met een USB verbinding.

LaptopHTC <3G> MobieleProvider

Toegevoegd na 35 minuten:
Ik snap niet dat mensen zeggen dat dit sowieso EXTRA geld kost, als je een HTC hebt neem ik aan dat je een 3G abonnement hebt. Als je dan gewoon binnen je abonnement blijft qua verbruik of een onbeperkt abo hebt kost dit niks meer. Als je geen 3G abo hebt snap ik niet wat je met een HTC doet. Ik neem aan dat 99% van de mensen met een HTC een 3G abo heeft.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik snap er niks van, maar het zal wel goed zijn haha, +1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is ook lastig zal hem even verduidelijken.

Andere antwoorden (3)

Internet kost geld. Dus ja. Of bedoel je of het geld kost om hem te installeren?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De vraag is of het EXTRA geld kost, als je al een abonnemt hebt kan het dus zijn dat je geen extra kosten meer maakt.
Ja dat noemt men een 3g netwerk en dat kost exta geld
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je bedoelt dat je van jouw htc wildfire een hotspot maakt gaat dat geld kosten (extra kosten)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding