Hoe stel je een Windows Live account in bij Mail op mijn iPod Touch?

Ik had vorig jaar er ook eentje ingesteld dat luktte maar nu heb ik er nog een en her lukt niet om hem intestellen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

ga naar opties
mail contacten kalender
voeg account toe..
microsoft exchange
vul je e-mail adres in bij e-mail
bij gebruikersnaam ook je e-mail
en bij paswoord je hotmail paswoord.
bij beschrijving vul je ook hotmail in.
en druk op volgende.
bij server: m.hotmail.com en druk volgende.
als je je contacten en kalender ook wilt synchroniseren duid je dit aan en druk je op save of opslaan.

m.v.g.

Mrboonen

Toegevoegd na 1 minuut:
opties moest instellingen zijn. dit staat ergens tussen je apps op je ipod
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
graag gedaan ;)

Andere antwoorden (1)

Via instellingen van de mail kan je accouts toevoegen ook nog een hotmail account