"Although the Galaxy Gio is running the Flash-capable Android Froyo, there is no Flash support in the web browser. The situation is quite similar to the LG Optimus One and Samsung Galaxy Ace: the processor is either incapable of handling Flash content (or it’s disabled due to performance issues)."

Oftewel: flash werkt niet op de Samsung Galaxy Gio
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee de processor is niet snel genoeg.
De galaxy s2 kan het wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom noem je alleen dat de Galaxy S2 het wel kan? Dit is toch volkomen irrelevant? Er zijn zoveel smartphones die het wel kunnen. De originele Galaxy S kan het ook, de Nokia N900 met een slechtere processor kan het zelfs.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Galaxy s kan t niet hoor. Mn broer heeft die
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
"Samsung has confirmed that its Galaxy S device will be getting upgraded to Android 2.2 and will therefore support Flash Player 10.1" Dan is er dus iets mis met de Galaxy S van je broer, of hij heeft er geen Android 2.2+ op staan. ( http://www.knowyourmobile.com/blog/525047/samsung_galaxy_s_to_get_android_22_flash_101.html )
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je hij moet dus gewoon updaten.
Zal ie blij mee zijn