Ik heb een Iphone 3G en raak al mijn btg kwijt

Ik heb dus een Iphone en deze is simlockvrij en prepaid.
Ik heb geen internet abonnement erop omdat ik hem alleen gebruik met wifi.
maar als ik op school dus via wifi het internet gebruik raak ik gewoon elke 10 minuten een euro kwijt, een paar keer is niet zo erg maar het is niet fijn dat ik na een dag elke keer 10 euro kwijt ben waar ligt het aan?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Op een of andere manier gebruikt ie toch internet via het GSM netwerk... Ik zou eens gaan kijken of je Cellular data network geconfigureerd is.. zo ja, dan kan je telefoon gewoon via GSM netwerk net net op, en aangezien je geen internet pakket hebt snoept ie heel duur van je beltegoed...

Volgens mij maakt jou telefoon automatisch verbinding met het internet, ook wanneer er geen wifi is, mijn vader had precies hetzelfde probleem.. Ga even langs je provider om de instellingen te laten controleren.. Succes!

Als je naar instellingen gaat en dan naar algemeen en dan netwerk kun je mobiel data uitzetten dan zal je Btg het langer vol houden

Dataroaming uitzetten? Je iPhone maakt toch op een of andere manier verbinding met internet. Kijk anders eens bij de iPhoneclub.

Bronnen:
www.iphoneclub.nl

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100