Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Op mijn galaxy s2 zit na 2 weken al 3 krasjes. Samsung zegt dat het gorilla scherm krasvrij is. Heb ik recht op een nieuw scherm?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
830

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Krassen zullen er altijd op komen, ook al is het een 'krasvrij' scherm. Waarschijnlijk bedoelen ze dat het beter bestand is tegen krassen bij normaal gebruik.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is blijkbaar niet beter bestand tegen krassen bij voorzichtig gebruik.
Het is niet krasvrij "Door het gebruik van Gorilla Glass, een chemisch gehard glas, zullen krassen of breuken in het materiaal minder snel voorkomen." dus je moet gewoon wat voorzichtiger zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nog voorzichtiger dan ik nu doe kan niet. Ik ben echt zuinig op dat ding. Ik heb er 186 euro voor betaald en ik wil m al langer dan een jaar.
Hier voor heb ik een jaar een nokia gehad. Daar was ik totaal niet voorzichtig mee en daar is gsen enkele kras op gekonen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien een hoesje (als je die nog niet had) en een screenprotector gebruiken, en niet in dezelfde zak als je sleutels bewaren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik bewaar m ook nooit bij mn sleutels en ik hiu m altijd in mn hand omdat ik bang ben dat er iets in mn zak zit waardoor hij krast.
En screenprotectors krijg ik er nooit goed op xD
nee het glas was krasvrij toen je het kocht ,maar de garantie gaat niet zover dat je een glas niet kunt bekrassen ook niet als het zeer hard is ,dat zijn gebruikssporen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding