waarom doet blackberry app world het niet al ik het aanklik? dan loopt de hele blackberry vast.

Toegevoegd na 4 minuten:
Als ik blackberry app world wil open dan loopt de hele mobiel vast.. En als ik dan op de ophangknop drukt is hij niet meer vastgelopen.. heeel irritant want nu kan ik geen app's downloaden..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Waarschijnlijk heeft de BlackBerry App World problemen met de automatiche timezone instelling.´
Je kunt dit als volgt oplossen:
- Klik op de BB knop (ga naar het menu)
- Ga naar ´Opties´
- Ga naar ´Datum/tijd´
- Ga naar ´Tijdzone automatisch wijzigen´ en stel ´aan´ in.
- Ga naar ´Tijd instellen´ en stel ´Automatisch´ in.
- Sla deze instellingen op en haal de batterij uit je Blackberry, en doe hem daarna er weer in.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan ook zo zijn dat je app world moet updaten. Mocht het antwoord hierboven niet helpen update dan je App world en dan zal alles het zeer waarschijnlijk gewoon weer doen.