Prima. Als ik m'n iPad meeneem naar m'n grootouders dan ben ik m'n iPad voor die dag kwijt.

Ze vinden het geweldig en doordat je alles zo makkelijk vergroot is ook geen tekst te klein voor ze.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik denk het niet, want het scherm is vrij klein en oudere mensen zijn vaak minder goed ziend.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ligt eraan hoe je grootouders "bij de tijd" zijn. Ik hoef bijvoorbeeld niet bij de mijne ermee aan te komen, want die hebben nooit een pc aangeraakt zowat. Wel is hij gebruiksvriendelijk omdat je bijvoorbeeld lettertype kunt vergroten en dergelijke.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja, het is minder zwaar en het beeld duidelijk te zien.

Toegevoegd na 1 minuut:
ja, het is minder zwaar en het beeld is duidelijk te zien