Als je een Smartphone koopt moet je hem dan eerst opladen of is hij al helemaal Goed opgeladen

Hoi Iedereen,

Als je een nieuwe Smartphone wil kopen (in mijn geval de Samsung Galaxy Gio) moet je hem dan als je hem hebt eerst helemaal opladen of is de accu dan al opgeladen??

Alvast Bedankt!
Groetjes van MIJ

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (4)

Staat altijd in de handleiding beschreven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je krijgt er toch een gebruiksaanwijzing BIJ?
Die moet je wel even lezen, want daar staat dat in.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit verschilt per type telefoon, maar over het algemeen is de accu voor ongeveer 2/3 opgeladen. Dit komt omdat het niet goed is voor een accu om gedurende lange tijd helemaal leeg te zijn.

Je smartphone zal niet geheel opgeladen zijn, maar hij is zeker niet leeg.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
daar kan verschil in zitten meestal zit er al wat in maar ik zou hem eerst opladen dan weet je zeker dat ie goed opgeladen is