Mijn Blackberry Appworld is verdwenen van mijn Blacknerry, waar kan ik deze terugvinden?

Blackberry Appworld gaf een update, dus heb ik deze toegestaan; ik dacht dat het geen kwaad kon, maar nadat ik mijn Blackberry opnieuw had opgestart was Blackberry Appworld verdwenen. Als ik deze opnieuw wil downloaden, komt er een melding in beeld dat deze app al bestaat op mijn mobiel en als ik het dan toch opnieuw download is het weer nergens te vinden.

Is er iemand die weet wat ik hier aan kan doen? Of waar ik het kan terug vinden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

providers kunnen bepaalde applicaties afsluiten bij de blackberry om een eigen applicatie ervoor te gebruiken (bv. sommigen hebben browser, sommigen web 'n walk) soms gaat dit niet helemaal goed en wordt een verkeerde applicatie afgesloten, dus ik zou even contact opnemen met je provider, als dit niet werkt zou ik contact opnemen met de blackberry helpdesk (als die bestaat :P) en anders een reset :(
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor je tip! ik heb gewoon de klantenservice gebeld en ik moet me bb aansluiten op de compute en dan ergens op klikken ofzo.

Andere antwoorden (2)

Kijk bij zoek instellingen of sluit het anders aan via de computer
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Druk op je BB knop. Ga dan naar Application Center. Daar zie je ook App World staan en als je daar op klikt, zie je de optie "installeren"waarmee je hem downgrade naar je vorige versie. Kans is groot dat je hem dan weer terug hebt.
Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jammer, het staat ook niet Application Centre, maar een vriendin van mij heeft precies hetzelfde.
Als je bij i stellingen kijkt en dan bij toepassingen, staat er wel Blackberry Appworld, maar voor de resr is het nergens te vinden...