Is de iPhone 4 zonder abbo online te verkrijgen voor de rond de €200,- via een betrouwbare site?

Op marktplaatst en andere soortgelijke websites zie ik aanbiedingen staan voor de IPhone 4 voor rond de €200,-, maar deze aanbiedingen komen mij niet betrouwbaar over! Zeker niet als ik op bekendere sites kijk waar de IPhone 4 ruim €500,- kost.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Heb je de persoon in kwestie gesproken? Heb je een goed gevoel erbij? Laat het via Rebour doen! Kan het niet mis gaan! Succes ermee!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan zeker mis gaan onder rembours! NOOIT DOEN! Ze sturen namelijk gewoon een iPhone doos met een steen of nepmodel erin. En je mag het pakket niet openmaken voor de betaling

Andere antwoorden (7)

Nee dan is het illegaal
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Want?
Nee een gemiddelde iphone 4 tweedehands kost tussen 450 en 500 euro.
Zoek maar op marktplaats iphone 4 voor 250 euro dan zie je dat de gebruikers meestal 1 dag actief zijn op marktplaats en dat dus nep. ik zou zelf een iphone 4 kopen op marktplaats die minstens 450 tot 500 euro kost.
en ze moeten minimaal 1 jaar actief zijn en het liefst. ophalen. Bij apple.nl kan je voor 599 euro en losse kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is NIET betrouwbaar! De iPhone 4 zal je nooit voor goedkoper dan 500 euro zien! Ik ben zelf ook opgelicht voor 300 euro! Ik wou namelijk de iPhone 3GS hebben. Doe het ook niet onder rembours, want ze sturen gewoon een nepmodel of lege doos!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee dat is niet betrouwbaar je heb kan dat ze je bank rekening plunderen of dat het niet bezorgt wordt

Toegevoegd na 2 minuten:
of deze iPhone 4 is gestolen en moeten hem op een illegale manier kwijt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is NIET betrouwbaar, je kunt beter een abbonement nemen zodat je de kosten verdeeld over een paar maanden/twee jaar, maar koop geen iPhone van marktplaats voor 250 euro ofzo!

Ik spreek uit ervaring, ben hartstikke opgelicht een keer
Dus leer van mijn fout
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is prima om telefoons en/of andere producten via marktplaats te kopen, maar zorg ervoor dat je iets in de buurt vindt zodat je het kunt ophalen. Zeker bij iPhones zijn er een hoop oplichters actief.
Bel altijd eerst even met de verkoper, op basis van een gesprek kun je al een goede inschatting maken of het een betrouwbaar persoon is. Wanneer hij slecht/onverstaanbaar Nederlands spreekt of zijn naam niet zegt als hij de telefoon opneemt is het voor mij al reden genoeg om geen zaken meer te doen. Kijk ook (als hierboven al aangegeven) hoe lang het profiel al actief is op marktplaats en of er geen "BU" achter de plaatsnaam staat. Dit betekent dat iemand vanuit het buitenland een advertentie heeft geplaatst.

Een goede prijs is inderdaad 450 euro, voor minder kun je ze momenteel niet vinden (of de kans is groot dat het een oplichter is).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat is illegaal want normaal kost het rond 500 a 600 euro.