Vraag over LG GW300

Dit reclame filmpje gaat over dat je met een van die telefoons gewoon op twitter of facebook enzo kan, ik krijg binnenkort de linker telefoon ( LG GW300) Heb je internet nodig om op twitter te komen met die telefoon?

Sorry voor de vage uitleg, ik weet het niet beter te verwoorden.

Toegevoegd na 59 seconden:
dan moet ik niet het filmpje vergeten he. haha
dit is de link http://www.youtube.com/watch?v=qFJJTt-pK6Y

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ja je hebt internet nodig maar je zal waarschijnlijk een abonnement krijgen dus maakt dat niet uit. En anders misschien met wifi of prepaid.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ehm. ik krijg geen abbonement.... en er zit geen wifi op. Ik heb gewoon prepaid
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan heb je wel internet nodig en dat zal dan van je prepaid tegoed afgaan.