mijn blackberry bold 9780, geeft app error 603 aan, wat nu?

Ik heb het al heel de dag en heb al op reset gedrukt, maar dat werkt niet want het blijft terug komen! maar op het begin scherm kreeg ik allemaal gekke dingen van java script enzo en allemaal cijfers en kreeg ik weer een wit scherm met app error 603.. Ik heb al op verschillende site's gekeken wat ik er tegen kan doen maar daar snap ik niks van... wie kan me helpen?!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoi,
Ik heb precies het zelfde! Hij doet helemaal niets meer behalve deze meldingen geven, uitgaan, aangaan en weer opnieuw!
Heb je het al opgelost? Ik hoor graag hoe!

Antwoorden (1)

Dat heb ik ook gehad! Dat gebeurde vlak nadat ik foto's maakte en dat ik ze niet kon vinden en dan kwam dat witte scherm met een zwarte klein blokje met daar in "App error 603" en toen ging hij uit maar hij had niks verwijderd, hij had juist de foto's gehaald die ik had gemaakt ! Ik denk dat hij zich automatisch reset omdat hij weet dat er iets fout is ?