Besturingssysteem wijzigen

Kan ik het besturingssysteem van mijn htc smart wijzigen? Nu staat er dus Brew OS op maar ik wil graag android. ik ken iemand die heeft ook zoiets (weet niet precies of het nou een besturingssysteem of iets anders was) waardoor het er gewoon ook helemaal anders uitzag en fijner werkt enzo. De meeste mensen zeggen meteen dat je het niet kan wijzigen maar dit is wel zo. Heb hier al info over gevonden alleen niet over mijn Htc Smart. heeft iemand hier ervaring mee? of iets anders wat je er op kan downloaden dat het iig. iets sneller ofzo wordt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Helaas kan het Android OS niet op de HTC Smart werken. Deze telefoon heeft een chipset die niet krachtig genoeg is voor het Android OS.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt, dat is jammer :( zou je misschien ook mijn andere vraag kunnen beantwoorden?