Volgens mij niet, volgens mij laat een iPod .GIF's ook niet bewegen in het algemene fotoalbum. Dat is tenminste bij mijn 2e generatie iPod touch.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hallo,
Ik heb nu een aantal iPods gehad nu nog waar ik nu mee type. Probeer ook heel veel dingen uit zoals homescreen enz.

Het is idd niet mogelijk om een bewegende beelden op de iPod te krijgen behalve video en YouTube enz.

Meschien dat je het met een jailbreak wel kan doen maar dat raad ik ten zeer af, kan meestal verkeerd aflopen voor je iPod.

Gr
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit loopt ZEKER NIET "meestal verkeerd" af. Dit valt altijd ongedaan te maken. Het loopt alleen verkeerd af voor mensen die niet kunnen googlen.
Bij een Ipod Touch kan je hem jailbreaken en dan een custom Video Boot logo inladen. Dit filmpje legt het uit voor je.