Wat is het goedkoopste android toestel?

Ik wil een android toestel kopen maar ik weet echt niet welke de goedkoopste is ik zoek er eentje die een led flash heeft.
HTC Wildfire is goed maar iets te duur...
Iemand ideeën?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik heb zelf de htc desire, die bevalt me prima!
Ik weet niet hoeveel die op dit moment kost, maar de htc desire, is echt een geweldige telefoon.
Android zit er ook op, hij is me nog nooit tegen gevallen en heb hem bijna een jaar. (sinds die uit is)
Je krijgt ook om de zoveel tijd een systeem update, ook erg fijn!
Nog vragen, stel ze maar:)
'Ferr.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+1 Inderdaad het is een goede telefoon zo te zien op kieskeurig http://www.kieskeurig.nl/zoeken/index.html?q=htc+desire De cijfers liggen tussen een 8.5 en een 9.3 Dus het is een top telefoon.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou de desire is aan 365€ de wildfire kost minder maar toch bedankt!!!! ;) heb zelf ook een oom die de desire heeft en aantal coole app's via android market.
Ik zoek wellicht een goedkoper model.
Sorry!
Maar bedankt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen probleem, ik wou alleen maar meedenken:)
Het is een jaar geleden dat de telefoon uitkwam, dus ik dacht misschien was die wat goedkoper geworden.
Nouja helaas:)
Succes met je zoektocht!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Phaa :d

Andere antwoorden (5)

Kijk op kieskeurig en vul daar een telefoon in die je wilt hebben en kijk waar ze de goedkoopste hebbe en kijk naar de cijfer wat ze er voor geven en kijknaar de beoordelingen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hey bedankt! ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@sterrehemel. ik wilde het eerst bij reactie zetten en toen toch maar als antwoord gezet
Ik stond te twijfelen waar ik het nou neer moest zetten.
Over een tijdje komt de Samsung Galacy Ace in de winkel voor rond de 169,- , ik denk toch zeker de moeite waard als ik naar de revies en specificaties kijk!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De HTC Tattoo en De Samsung Galaxy Spica
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat ik persoonlijk een goed en goedkoop android toestel vind, is de Samsung S5570 oftewel te Samsung galaxy mini. maar ik denk niet echt dat deze aan jouw voorwaarden voldoen. De Galaxy mini is te koop bij Mediamarkt voor 169 Euro simlockvrij. dit is dan ook echt het beste Android toestel onder de 200 Euro vind ik. er zit een 3.2 MP camera op zonder flits. Dit is dan ook echt het enige nadeel aan het toestel. Er zit een 600 megahertz processor in waardoor je games als Angry birds en apps zoals Google Earth goed en snel kunt gebruiken.

overal een zeer degelijk toestel voor de prijs.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hier hebben ze een android toestel, maar dan met iPhone 4 look www.replicaphones.be