Een programma voor mijn Samsung Galaxy Mini

Ik heb de smartphone Samsung Galaxy Mini, met een bijbehorend kabeltje voor mn pc.

Bestaat er dan nog een te downloaden programma voor deze mobiel? Hoe ik dan afbeeldingen erop kan zetten, of eraf kan halen, en muziek, en alles eigenlijk?

Want door het kabeltje er alleen in te stoppen werkt het niet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgensmij is je kabeltje dan gewoon kapot,
Ik heb een samsung galaxy s en ik gebruik ook geen programma

Antwoorden (1)

Dat heb ik ook gehad:
Je moet eerst samsung kies downloaden voor jou mobiel dat doe je door op Google Samsung kies en type mobiel te typen.
Als je het hebt gedownload start je het programma op. je telefoon aansluiten via kabeltje naar pc.
Nu staat ie als het goed is bij aparaten in Samsung kies
Sucses!