Is er een agenda app voor zowel htc en iphone die kan syncen met elkaar?

Mijn vriend heeft een htc en ik een iphone.
Is er een app voor ons dat als ik iets invoer dat bij hem ook komt te staan en visa versa?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Maak een google agenda aan.

Lees deze uit via een iphone app die google agenda kan lezen en op de htc doe je hetzelfde.

Google zorgt voor het sync gedeelte.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoeft geen losse iPhone app te zijn voor Google Agenda. Je kunt deze gewoon synchroniseren met je standaardagenda als je met je iPhone naar http://m.Google.com/sync gaat.