Hoe zet ik repeat uit op mijn iphone 3..?

Ik luister nu al meer dan een jaar muziek zonder problemen. En nu opeens gaat mijn muziek niet meer van repeat af.. Ik heb op internet gelezen dat het werkt als je op de pijltjes drukt en dan zouden ze veranderen van kleur.. Nou ik heb het geprobeerd en het werkt niet.. Kan iemand me hierbij helpen..?

Thnx..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Als ik uw info lees,maak ik daaruit op dat U de iPhone 3 vrij intensief gebruikt. Muziek luisteren door af te spelen vergt wel het e.e.a. van haar chipje ( vergelijkbaar met de processor van een pc) en raakt de "cache" vrij snel vol. Mogelijk lukt het U om in de handleiding te vinden,hoe die cache volledig leeg gemaakt kan worden. Zo niet,dan is een programma in de vorm van een app ook nog 'n mogelijkheid. Ik denk dan aan een toolbox. Als U dat intikt op de Iphone en daarnaar gaat zoeken,is het een simpele klus voor die app. Bijna zeker,dat het weer verkleuren van die pijltjes wél lukt..plus dat het toestel een soort boost krijgt en lekker vlotjes doet,zoals toen het nog nieuw was.

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan moet je een paar keer op het beeldscherm tikken. Dan komt er een nieuw keuzemenu bij, boven in beeld. Dit menu is er niet altijd, en hij komt bij mij ook niet altijd meteen bij de eerste tap.
Anyway, er komen dan 3 mdingen in beeld.
De eerste bestaat uit 2 pijltjes verbonden in een circel. Die veroorzaakt het. Ws staat er bij jou een 1-tje russen. Tap erop en het 1-tje gaat weg. Kan ook dat je 2x moet tappen, want hij kan 1 nr herhalen maar ook t albem.

Ik hoop dat t lukt!!!