HTC wildfire op 2.1 of 2.2, welke is beter/sneller?

Mijne loopt nu nog op 2.1. Ik vind 'm persoonlijk best traag, mja wat verwacht je ook met een 600mhz processor.

Al een lange tijd is 2.2 beschikbaar, maar ik had ooit wat bugs gelezen, dus niet geupdate. Nu lees ik dat ie er sneller van wordt enzo.

Dus mijn vraag: Wordt de HTC sneller na 2.2?
Ik wil feiten, niet wat HTC zelf zegt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

ik maak gebruik van android 2.2 op mijn htc legend, maar qua snelheid is hij maar iets sneller. Wel is het uiterlijk mooier, en bied het meer mogelijkheden en betere apps.
Ik zou hem zeker downloaden want het is zeker een vooruitgang. Ik heb ook een 600 mhz processor, en ik vind hem niet traag.
Tip: maak ook gebruik van een task killer, die sluit al je apps af die je niet gebruikt, en die toch geheugen vreten: hiervan word je telefoon zeker een heel stuk sneller

Toegevoegd na 59 seconden:
en 2.2. is al een paar maanden uit, de bugs die er op het begin inzaten zijn allang verholpen en ik heb er nooit last van gehad
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja 2.2 is stukken sneller ,zeker als U er nog enkele hele fijne (gratis ) apps op installeert zoals TASKILLER - welke geen conflicten geeft met andere apps iets,wat advanced Taskkiller WEL doet - en niet te vergeten App 2 Sd free. Met deze laatste zet U op de meest simpele manier de aps welke niet zo vaak wordt gebruikt op de micro-sd kaart.
Verder vergeten talloze gebruikers,dat synchroniseren elke dag een "must "is ,om snelheid te behouden plus regelmatig op de Market op het tabje drukken "Mijn apps "en dan te kiezen voor "bijwerken" ! Dit is geen fabeltje ,het heeft haar nut bewezen enne hoort min of meer bij het Android O.s.

Groet: Zoekertje