Betekenis van icoon/pictogram op mijn BlackBerry.

Sinds kort staat er een icoon/picogram bovenaan het scherm van mijn BlackBerry Curve 8520 (zie screenshot). Ik weet de betekenis hiervan niet, en kan het ook niet weghalen.
Het ligt niet aan het thema; bij elk thema hetzelfde icoon/pictogram.
Weet iemand wat ik moet doen om het weg te krijgen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Omdat het een envelopje is, moet je misschien even bij je mail- of sms inbox kijken. Misschien heb je een mail/sms?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het ziet eruit als een melding dat er een update beschikbaar is voor 1 van je apps. Voor zover ik het kan zien op het plaatje in ieder geval. Kijk even bij app world of er ergens een update tussen staat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Yep, er is een update beschikbaar voor een van je gedownloade apps. Zie ook linkje in bron voor nog meer icons + uitleg