waar kun je op een computer je wachtoord van je computer vinden

ik heb een ipod touch en wil ook verbinding natuurlijk, maar ik weet niet hoe ik hier achter moet komen .
kun jij me helpen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Internetverbinding bedoel je waarschijnlijk? Die staat vaak op het kastje die het internet signaal uitgeeft..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik gok dat je wat anders bedoelt. Je wil waarschijnlijk je wachtwoord van je draadloze verbinding. Doe het volgende, maak gebruik van een computer waar je wel mee op het internet kan.

Zoek op welke router je hebt en welk adres deze heeft probeer anders 192.168.1.1 (voer in waar http://www.goeievraag.nl staat).
Zoek op welke naam/password je router gebruikt probeer admin/admin als je het niet vindt.
Ga nu naar een tabje als wireles/wireless security daar staat welk soort beveiliging je hebt en welk wachtwoord je hebt ingesteld, je kan je ww nu ook veranderen.

Toegevoegd na 5 minuten:
Oh ja probeer eerst ff wat de persoon hierboven zegt, even onder je draaloze router spieken. Als het daar gewoon staat en het is nooit veranderd kan je met mijn uitleg iig het wachtwoord veranderen naar iets wat er niet uitziet als 56ff356b3f67c.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt hem achterhalen met: http://www.softpedia.com/get/Network-Tools/Misc-Networking-Tools/Wireless-WEP-Key-Password-Spy.shtml