Hoe maak ik 2 apps in 1 vakje?

Heb Iphone 3G op IOS 3.1.3. Gisteren gedowngraded. En Gejailbreakd met SPirit. Maar kan bij deze IOS niet 2 apps in 1 vakje?
En zoniet, vanaf welke IOS kan het dan wel, die ook je Iphone niet (veel)trager maakt? Of kan het ook via instellingen/apps??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Cydia -> folders officieel kwam het geloof ik 4.0 maar weet niet of het ook gesupport wordt voor iphone 3G
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je kunt ze laten trillen( zo kun je ze ook verplaatsen en deleten) dan versleep je hem op de anderen en dam staat ie in een mapje en kun je hem ook een andere naam geven. Ik weet alleen niet of hij het ook doet als je hwm gejailbreakt hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kan niet met een iphone 3G en ook niet met IOS 3.