als ik whatsapp wil dwnloaden staat er op mijn mobiel. Zie uitleg.

Ik heb een. Samsung chat 335 en weet dat ik whatdapp erop kan downloaden. Maar als ik erop klik staat er:niet ondersteunende bestanden ofzo. Kan ik dat misschien weghalen dat ik dingen kan downloaden,?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Niet ondersteund betekent dat het niet zal werken. Controleer dit voor de zekerheid op bijv de website van Samsung of hun FAQ mbt jouw telefoon.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

WhatsApp werkt niet op de samsung 335.
Je moet dan een blackberry, android, iphone of Nokia met symbian hebben.