Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom gaat mijn batterij van mijn ipod touch 3G zo snel leeg :s

Ik gebruik mijn ipod heel vaak, ik heb het letterlijk 24/7 in me hand!! O_o ...(en ik laad het elke dag op)
Iemand een idee hoe mijn ipod batterij langer vol blijft?!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
514

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (7)

Wat dacht je van minder gebruiken?
24/7 gebruik, vreet batterij natuurlijk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
helemaal leeg laten gaan en dan weer helemaal opladen. dus niet als die half vol is de stekker eruit trekken.

Toegevoegd na 52 seconden:
natuurlijk ook je beeldscherminstellingen instellen helpen. dus de actergrond sterkte en dergelijke instellen op het minste verbruik.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
of batterij laten vervangen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij ipod wel vaker slechte batterij meot gewoon even wisselen, het kan ook zijn dat je je ipod te vaak hebt opgeladen en dan gaat de batterij ook achteruit
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk eens naar de helderheid van je scherm om deze op minder licht te zetten of naar de verbindingen (wi-fi etc.) om nog meer stroom te besparen. Het kan ook helpen om onnodige programma's te sluiten door open de home button te drukken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik weet het wel gewoon minder gebruiken of als je met de lader eraan doet wat je wilt ermee gaat het ook goed (ik heb er zelf een)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het kan zijn dan je de automatische updates uit moet zetten dat vreet echt energie accu helemaal leeg laten lopen kan helpen maar hoeft niet als je hem voor je eerste gebruik lang aan de oplader heb gehangen natuurlijk ook even kijken naar de helderheid van je scherm en als je gebruik maakt van een abonnement met internet moet je proberen wifi zoveel mogelijk uit te laten ook deze vreet stroom ik hoop dat het lukt groetjes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding