Ik heb een R4DS. Ik heb de laatste tijd het probleem dat bij ongeveer ieder spel dat ik heb gedownload, dat ik dan een wit scherm krijg.

Kent iemand dit probleem? Wat kan ik ertegen doen?

Toegevoegd na 1 dag:
Ik heb de software geupdated naar de nieuwste versie en de datum veranderd. Ik krijg nog steeds een wit scherm.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (5)

Misschien moet je de spellen gewoon kopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom kopen als je ze ook kan downloaden?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat je dan dit soort problemen niet hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dan ben ik een boel geld kwijt.
Misschien nieuwe software downloaden of datum veranderen die in je DS staat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Veranderen waarnaartoe?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Naar een eerdere datum. Heeft bij mij geholpen.
Of je haalt oude 'R4menu' van je kaart en download nieuwere versie.
Je r4 software updaten, of gwn nieuwe versie erop zetten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Soms kan het ook werken om cheats/hacks en die toetsencombinatie, om terug op het kaartje te komen vanuit je spel, uit te zetten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je cheat gebruikt bij je spelletjes raad ik je sterk aan om die uit te zetten , bij elk geval dat ik hoor van iemand iemand bij wie zijn r4 is gecrasht , ligt het aan de cheats die niet deugen
Verder raad ik je aan om de software te update of er opnieuw op te zetten , daarmee is het vast verholpen
Of anders kan je ook proberen alleen eerst alleen je spelletjes er opnieuw op te zetten
Bronnen: