Is het nog mogelijk om met mariokart op de 3ds samen te spelen met een ds lite

Is het nog mogelijk om met mario kart op de 3ds samen te spelen met een ds lite?
Ik ben namelijk voor plan om 25 maart een 3ds te kopen met mario kart 3ds
Alleen is het dan nog wel mogelijk om de oude banen te racen , en om de multiplayer functie te gebruiken met een normale dsi/lite?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.9K

Het beste antwoord

je kunt in ieder geval je spel(je oude,ds spel) nog spelen op een 3ds,want het is compatibel.
het is compatibel doordat het een andere opening gebruikt die ds-spellen doorlaat en hij ze ook nog kan afspelen + dat je 3ds-cartridges erin kunt schuiven en afspelen.
dus denk maar:dezelfde opening,die net wat meer kan dan de vorige.
of je ook nog kunt samenspelen is een andere vraag maar waarschijnlijk het zelfde te beantwoorden:
de 3ds zal mischien meer internet netwerken ondersteunen die de ds niet kon ondersteunen maar ik zie geen reden waarom Nintendo de 3ds op een andere frequentie of golflengte or whatever de ds zou moeten laten werken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja het moet wel lukken, want als je 3ds hebt heb je weergave voor een bepaalde games waar 3d in is gebouwd het blijft mogelijk met 3ds verbinding maken naar de gewone ds maar als ik jou was zal ik mario kart niet nemen de reden is het spel bestaat al lang en is bijna uit de mode (bekendheid) maarjah als je de game wil moet je het doen he. veel plezier