Nu nog niet denk ik, pas over een paar jaren of zelfs maanden als er alweer een nieuw hip mobiel is dat nog beter is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee want we hebben hier euro's -.-
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik verwacht van niet.
Zal zo rond de 140 euro worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De Iphone is ook in de US niet goedkoop.
Dat lijkt zo, omdat je er een duur contract bij A&T voor twee jaar bij moet afsluiten.
De Iphone 3Gs gaat ongeveer 700 euro (32gb) kosten
zonder simlock en daarvoor zul je hem in België moeten gaan halen. Ook in NL alleen in combinatie met een wurgcontract bij Vodafone.

Toegevoegd op 25-06-2009 23:03:30
Oops, T-Mobile in NL, thanx Lieboy!
AWM
14 jaar geleden
Tuurlijk, ze moeten die dingen toch kwijt...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hij is gratis bij duurdere abbonementen.

Maar als je het goedkoopste abbonement van T-Mobile neemt met een Iphone ben je alsnog 80 euro kwijt en het abbonement is dan 29,95 per maand.

Check de bron
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
meestal als ze dit al doen drukken ze het 1 op 1 naar de euro. MAar dat lijkt me in dit geval wels terk