Hoe repareer ik de standby knop van mijn iPod touch 2g?

De standby knop van mijn iPod touch 2g werkt niet meer. Hij zit dus vaak actief in mijn broekzak. Weet iemand hoe ik dit zelf kan repareren of waar ik dit kan laten repareren?
En wat zou het kosten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij mij was hij ook kapot, maar je hebt standaard een jaar garantie. Dus ik kreeg uiteindelijk gratis een nieuwe :D gewoon naar de Apple store gaan, dan sturen zij hem op om te kijken wat ze ermee kunnen doen.

(dit geldt trouwens ook voor oortjes, zolang ze niet stuk zijn aan het begin)

Toegevoegd na 3 uur:
Hmm, zou het verder ook niet echt weten. Volgens mij is stuk wel echt gewoon stuk. Je zou nog kunnen proberen hem omhoog te wippen met een mesje =P
Maar opsturen door de Apple winkel is volgens mij best duur..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
klopt, maar ik heb hem al bijna 2 jaar. weet je misschien nog een andere manier?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hij zit er niet ingedrukt ofzo, hij reageert alleen niet meer als ik erop druk.