gaat het via wifi ook internet weg vn je 1 gb ?

ik heb een bb curve 8520 gekocht
met 6maanden gratis internet
maar je kan max 1 gb verbruiken
en als ik via wifi op internet gaat
gaat het dan ook weg vn die 1 gb ??

*extra goeie uitleg graag

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (5)

Nee wifi is gewoon gratis en is los van je Abbo.
Ook als je geen Abbo meer heb kan je op internet via Wifi
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee gaat niet van die 1gb af. Is je internet van wat je ook op je pc hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee gaat niet van je bundel af.
In heel veel openbare gelegenheden in bunnen- en buitenland heb je free-wifi. Daar kan je met je gsm en/of pc gratis internet op. De kosten zijn niet voor jou.
Vandaar dat het handig is om in het buitenland ff te Macken....intussen ook ff internetten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, die 1gb is het max wat je van je provider via 3g mag/kaninternetten voor jou maandbedrag, wi-fi kun je onbeperkt doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoi, als het niet van de 1gb afgaat, moet je dat wel wifi aanzetten en de rest allemaal uit? want ik heb dat wifi voorrang krijgt, dus zegmaar dat hij automatisch op wifi gaat als die er is niet op betaald internet.

dus als ik wifi verbinding heb, gaat het niet van mn bundel af?