Waarom is het niet mogelijk om whatsapp op een itouch te downloaden?

Ik heb een vriendin die heeft in amerika een Apple itouch gekocht. Zij heeft een mac book pro osx en ze heeft er de nieuwste versie van itunes erop gedownload. Nu heeft zij alleen de mogelijkheid om in nederlandse aankopen te doen. Wat inhoud dat ze ook geen whatsapp kan downloaden. Die leest haar iTouch gewoon niet? Hoe is dit mogelijk? Vreemde is namelijk dat de iTouch uit Amerika komt en ik kan wel met mijn iPhone 4 amerikaanse apps downloaden.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Om Apps op die Amerikaanse iTouch te zetten heb je in iTunes een Amerikaanse account nodig. Google even hoe je Amerikaanse account maakt in iTunes dan komt het goed :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Wat raar ik heb namelijk op de alleroudste iPod, whats app :-) zal het ff uitzoeken, al je niks hoort weet ik het niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor whatsapp heb je een telefoon nummer nodig, dat heeft een Itouch niet