Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat bied meer een samsung galaxy S of eeb HTC desire HD?

Ik vroeg mij af wat nou meer bood.
En ik vroeg mij af welke een update krijgt naar bijvoorbeeld android 3.0 of hoger?

Toegevoegd na 58 seconden:
Sorry de titel is *of een htc desire hd en niet eeb*

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
542

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Beide telefoons draaien op Android 2.2, maar HTC én Samsung hebben hun eigen systeem er overheen geplaatst. Het startscherm van de Samsung is dus totaal anders dan die van de HTC. Hier moet je op letten.

De camera functies van de HTC zijn beter, maar het scherm van de Samsung is een Super AMOLED scherm (LED scherm). Dit toestel heeft tot nu toe het hoogste contrast. De kleuren zijn geweldig.

HTC is iets sneller qua update naar bijvoorbeeld 3.0, maar de Samsung is een stuk lichter en dunner.

Ik zou naar bijvoorbeeld de MediaMarkt gaan. Daar hangen ze werkend naast elkaar en kun je ze in je hand houden en goed aanvoelen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

De desire hd heeft n betere camera functie met flitser wat de galaxy niet heeft helaas. En de desire hd is met metaal bewerkt en de galaxy voelt toch wat plasticer aan. En qua systeem is het het zelfde. Je kiest dus voor t merk en uiterlijk;) succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ikzou voor de HTC gaan. Persoonlijk vind ik het een fijner merk en de desire HD helemaal.
En groter en mooier scherm.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding