Hoe heten telefoon (mobieltje) abonnementen dat je om de 2 jaar een nieuwe telefoon krijgt aangeboden?

Ik zoek er al heel lang na maar ik kan niets vinden hoe het heet.

Het gaat hier om smartphones (mobieltjes)

Toegevoegd na 24 seconden:
Dat je dus een telefoon kan kiezen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat heet gewoon een tweejarig abonnement. (niet sim-only).

Toegevoegd na 56 seconden:
Je moet meestal wel zelf in de gaten houden dat je abonnement aan verlenging toe is. Je kunt dan via de website van je provider een verlengingsvoorstel aanvragen.
bamibal
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik heb een tweejarige abo bij tele 2. Maar mag al na anderhalf jaar een nieuw toestel uitzoeken en mijn abonnement evt aanpassen.