bij welk race spel (voor je ps2) kan je ook tegen iemand uit de wereld spelen?

en als je online speelt heb je dan ook een extra kabeltje nodig?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Er zijn verschillende Race Games die je online kunt spelen. Neem bijvoorbeeld Need for Speed, Burnout of Gran Turismo. Deze zijn naar mijn weten online te spelen via een speciaal netwerk van Playstation.

Voor zo'n verbinding heb je geen extra kabeltje nodig. De PS2 kan dit gewoon via een WiFi verbinding (draadloos netwerk binnenshuis). Heb je dit niet, moet je een internetkabel aanleggen van je modem naar je PS2.