Hoe krijg ik een WiFi verbinding op school met de Nokia E71?

Wij hebben op school een WiFi verbinding met een WPA(2) beveiliging maar ik weet niet hoe ik moet verbinden. Je moet namelijk een gebruikersnaam en een wachtwoord invoeren. Ik weet beide gegevens alleen ik weet niet hoe en waar ik ze moet invoeren op de telefoon. Kan iemand mij helpen?
P.s. (om het even duidelijk te houden) de gebruikersnaam is: AAaaaaaa
en het wachtwoord: bbbBBbbb

Toegevoegd na 1 dag:
ik mag het netwerk gewoon gebruiken want de school heeft namelijk 2 netwerken; 1 voor leraren en 1 voor leerlingen.
ik heb ook een ipod touch gehad en daar ging het veel makkelijker, daar kreeg je gewoon een vakje voor gebruikersnaam en een vakje voor wachtwoord. Maar op de E71 weet ik niet waar ik deze gegevens in moet vullen.
Daar heb je meerdere vakken, die ook nog eens moeilijk te begrijpen zijn. Thuis doet hij het wel maar daar zit ook geen wachtwoord op de WiFi.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Je school maakt dus gebruik van een Radius-server. Hiervoor heb je inderdaad een gebruikersnaam en wachtwoord nodig. Je dient tevens een certificaat van deze server te installeren en de juiste encryptietechniek te gebruiken.
Het gebruik van een certificaat en encryptietechniek durft op mobiele toestellen voor problemen te zorgen.
Je beste kans is contact op te nemen met de ICT-dienst (waar je waarschijnlijk als antwoord zal krijgen dat het niet toegelaten is om met meerdere toestellen op het netwerk te werken of dat ondersteuning voor het toestel niet is voorzien).
WPA zonder gebruikersnaam/wachtwoord is WPA-PSK (pre-shared key)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Hier staat een stappenplan: http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20080711155151AAa7kMP

Ga anders even naar je IT support. Daar doen ze het in een paar seconden voor je. Dat is.. Als je de rechten hebt om het netwerk te gebruiken..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hebben jullie geen iCT-er op school?
Hij kan je vast wel helpen.

Weet je zeker dat die gebruikersnaam en wachtwoord kloppen?
Mijn moeder heeft de zelfde telefoon en als ik wil verbinden met een netwerk zie ik een lijst met namen van netwerken,
Ik moet er één aanklinken en dan de beveiligingscode invoeren.