Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik voice berichten in WhatsApp overzetten naar mijn nieuwe telefoon?

Dus als ik whatsapp weer instaleer op mn nieuwe telefoon

7 maanden geleden
in: Apps
ronron1212
7 maanden geleden
https://faq.whatsapp.com/209942271778103/?helpref=hc_fnav&cms_platform=android&locale=nl_NL

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Als je WhatsApp installeert op je nieuwe telefoon en je maakt gebruik van dezelfde telefoonnummer, kun je je chats en voice berichten meestal terugzetten als je een back-up hebt gemaakt.

Zorg ervoor dat je een back-up maakt van je huidige WhatsApp-gegevens, dit kan via Google Drive of iCloud, afhankelijk van je toestel. Na het installeren van WhatsApp op je nieuwe telefoon, kun je tijdens het inlogproces de back-up herstellen.

Vergeet niet dat je ook de juiste instellingen moet aanzetten om die back-up te maken. Meestal moet je dit even controleren in de WhatsApp-instellingen onder 'Chats'.

Wie van jullie heeft ervaring met het overzetten van WhatsApp-berichten naar een nieuwe telefoon? Wat werkte het beste voor jullie?
(Lees meer...)
7 maanden geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing