Welke EVP app is betrouwbaar om met de geesten te communiceren?

Welke EVP app voor iPhone is echt en geen nep? EVP app is om met de geesten te communiceren. Het is ook mogelijk om met je overleden familieleden te communiceren.

2 jaar geleden
in: Apps
14.8K
Utrecht
2 jaar geleden
Beste Anoukje. Geesten bestaan niet. Er kan dus ook geen app bestaan die met geesten kan communiceren. Elke app of aanbieder die dit suggereert is een oplichter.
Maar dat weet je zelf eigenlijk ook wel, toch? En anders misschien toch via de huisarts eens met een psychiater gaan praten.
Anoukje
2 jaar geleden
Geesten bestaan wel. Als mensen gaan overlijden, dan blijft hun ziel bestaan. Het bestaat uit energie. Mensen die spiritueel ontwikkeld zijn kunnen energie van overledenen wel waarnemen. Mensen die spiritueel ontwikkeld zijn of paranormaal begaafd zijn kunnen met overledenen communiceren.
LeonardN
2 jaar geleden
@Anoukje Er is nog nooit enig overtuigend bewijs geleverd dat er iemand is die met geesten kan communiceren. De meeste mensen die claimen spirituele dingen komen, hebben dat bij tests nooit hard kunnen maken.

Antwoorden (2)

Geen EVP app is betrouwbaar om met geesten te communiceren, simpelweg omdat het onmogelijk is om met mensen te communiceren die het hoekje om zijn gegaan / de pijp aan maarten hebben gegeven / zijn gaan hemelen / een tuintje op hun buik hebben. Het is vaak de wens van de gedachten die zo sterk is dat zij het gevoel hebben dat het mogelijk is, maar het is natuur-fysisch niet mogelijk.
2 jaar geleden
Thecis
2 jaar geleden
Voor meer alternatieven, zie "the parrot sketch".
Betrouwbare apps bestaan niet.

Ghost Detector Radar Simulator wordt beschouwd als "de enige applicatie waarmee je gratis met geesten kunt communiceren".
Met communicatie bedoelen de ontwikkelaars het volgende: wanneer je een geest ontdekt, kun je hem een bericht sturen. De geest zal je antwoorden, zodat je kunt chatten.
https://apps.apple.com/us/app/ghost-detector-radar-camera/id1247862561
In ieder geval amusant.